3 - i min väska



Kommentarer
Postat av: Wilma Sundin

Aha, aa det gjorde vi, jag vet inte, vi gillar det, vi va ensamma vi ville väl ha lite kul och så, självklart kan man ha kul utan alkohol också, och vi blev absolut inte fulla, knappt ens påverkade, vi tog ett glas till maten och självklart vart vi lite flummiga. Och vi dricker abslout inte ofta tillsammans, bara när det är speciellt och vi får av hennes föräldrar, tillexempel på hennes lillebrors födelsedag så fick vi lite vin och några cider var, sen nu förra helgen var vi ensamma vi hade ingen läsk eller någonting och vi ville inte dricka vatten eller mjölk en lördag så då valde vi att dricka vin. Sen så om jag och nelly ska vakta hennes lillebror ensamma med sleepover osv så säger ibland hennes låtsaspappa att vi kan ta lite vin eller cider eller liknande men inte ofta, så det är inte så att vi super oss fulla varenda helg, inte ens säkert att vi häller alkohol i kroppen varje helg. Men det händer abslout. Dom tycker väl att vi ska lära oss ta ansvar genom att låta oss göra vissa saker. NU blev ju detta ganska långt, men ja som jag sa, vi dricker lite grann ibland, oftast när hennes föräldrar är med (mina skulle dock lacka, hahah) kram <3

2013-02-06 ♥21:21:11
URL: http://wilmausundin.blogg.se




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback